Trigg o tagg

"hur fan kan man hålla på med sånt där, skriva som en dagbok om sitt inehållsfattiga liv som om man trodde att någon skulle bry sig om det. Var finner folk tiden till att sitta o plinka ned sina meningslösa vardagsbestyr framför ett tangentbord? Jag kommer då fan aldrig o börja blogga". /jag

hej, och välkommen till min blogg.

Det här med att starta en blogg går emot några av mina egna principer.
Att jag ens övervägt detta får mig att fundera om jag drabbats av nån tillfällig personlighetsförändring.
Här kommer jag lägga ut ovikigktiga saker om mitt liv,
jag kommer lägga ut bilder på mig och mina vänner (lät hett)
jag kommer fördjupa mig filosofiskt.

herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0