tror jag smaskar på

Mitt stora problem som bloggare blir nog att jag får kramp.
Så fort jag ska skriva tycker jag mig inte finna ett intressant ämne, det bottnar nog mycket i min genrella inställning till bloggande överhuvudtaget.
tror min tanke är att åsikterna jag skildrar här verkligen kommer stämpla mig, att mina texter ska vara ointressanta osv.
Jag får bara säga till mig själv, vem fan tror jag skulle läsa den här skiten ändå? :P

Har läst runt lite på andra bloggar.
Tydligen ska man hålla på med lite sånna här finurliga ändringar av texten med jämna mellanrum oxå.
när man vill utrycka något starkt, förslagsvis.

briljant.

Kära blogg.
Idag är det fredag.
Det är mörkt ute, och isande kallt. Känns som januari faktiskt. Hemma i dalarna är det bedrövligt kallt när det är 25 minugrader. Här är det lika kallt när det är 5 plusgrader. En annan luftfuktighet. Det suger.
Mina element fungerar inte, har tänt 14 ljus. Mysigt värre. Införskaffat en familjeguff påse samt några chilinötter.
Knaprar lite och lyssnar på eddie vedder.
Skriver med min danska vän som pluggar till narkosesygeplejerske. smaka på den.
narkosesygeplejerske.

En sorts sjukskjöterska på svenska. Hennes studier är förlagda med en bas i danmark, och månadslånga studieresor till universitet i bern, new york och australien.

Vill också resa. Handlar om vägval, knepigt det där. Tror dock att narkosesygeplejerske inte är min grej. Resa är det dock.

Chatar med min käre vän katarina oxå. Här är det kallt o svinigt, sepetemberkväll.
Hon befinner sig i solen en förmiddag i Kalifornien. Kontraster kontraster.

Faktiskt hon som fått mig till att börja blogga, så det är hennes fel, om ni söker felet.

kommer nog skriva några inlägg ikväll, för att träna liksom.
Tjys smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0